Wschodnie zapalenie mózgu u koni w Ameryce Łacińskiej AD 8

July 11th, 2018

Ponadto rozległy ludzki nadzór serologiczny w regionach panamskich dotkniętych epidemią EEE z 1973 r. Na zwierzętach wykazał niewiele dowodów na zakażenie człowieka, 3 co było niespójne z równoczesnymi infekcjami ludzkimi i końskimi zidentyfikowanymi w 2010 r. Różnica między epidemiami z 1973 r. I 2010 r. Sugeruje zasadnicza zmiana w infekcyjności u ludzi od 1973 r. Niedawna zmiana w zjadliwości lub zasięgu gospodarza wirusa EEE w Panamie jest zatem alternatywną hipotezą zwiększonego krążenia. Alfawirusy, w tym wirus VEE 23, 24 i wirus chikungunya, 29, 30 mogą adaptować się do nowych wektorów i gospodarzy poprzez mutacje w genach kodujących glikoproteiny otoczki. Determinanty wirulencji i zakres gospodarza wirusa EEE są słabo poznane, 8 i badania z typowymi modelami zwierzęcymi nie okazały się użyteczne, chociaż szczury bawełniane okazują się obiecujące jako modele zwierzęce dla ludzkiej zjadliwości.28 Porównanie tych zwierząt z wirusami EEE panamskiego. izolaty z lat 80. i te z roku 2010 mogą być użyteczne w ocenie hipotetycznie zwiększonej zjadliwości.
Ponieważ wirus EEE zazwyczaj usuwa się z surowicy do czasu pojawienia się choroby neurologicznej, diagnoza zazwyczaj opiera się na wykrywaniu przeciwciał. Nakładanie się epidemicznego EEE na endemiczny VEE w Panamie podkreśla wyzwanie diagnostyczne podczas wybuchu epidemii z udziałem dwóch źródeł zapalenia mózgu. W tym przypadku wykrycie przeciwciał IgM przeciwko wirusowi EEE lub VEE bez użycia testów, aby wykluczyć jeden lub drugi wirus, może prowadzić do błędnej diagnozy. Ponieważ indukowana alfawirusem odpowiedź przeciwciał IgM zazwyczaj trwa od 2 do 3 miesięcy, obecność tych przeciwciał w surowicy podczas ostrej fazy zakażenia może odzwierciedlać wcześniejszą infekcję, jeśli serokonwersja obecnego zakażenia jeszcze nie nastąpiła. Dlatego też próbki surowicy i płynu mózgowo-rdzeniowego uzyskane podczas ostrej fazy należy również ocenić za pomocą izolacji wirusowej, testu RT-PCR lub obu, a próbki surowicy pobrane podczas fazy rekonwalescencji choroby należy przetestować, aby upewnić się, że dwie infekcje nie wystąpił podczas tego okna od 2 do 3 miesięcy. W czasie epidemii w 2010 r. Serokonwersja zarówno wirusa EEE, jak i wirusa VEE wystąpiła tylko u jednej osoby. Badania pośmiertne są również ważne, aby umożliwić izolację wirusa EEE z mózgu, który jest zwykle jedynym zakażonym narządem w chwili śmierci.1
[patrz też: wysiłkowe nietrzymanie moczu, polcortolon, polcortolon Śródmieście ]

Powiązane tematy z artykułem: ginekolog Warszawa Śródmieście polcortolon wysiłkowe nietrzymanie moczu