gabinet ginekologiczny a endometrioza
gabinet ginekologiczny lekarz ginekolog

Healthcare.gov 3.0 – Behavioral Economics and Insurance Exchanges

Posted in Uncategorized  by admin
November 1st, 2018

W październiku 2013 r. Ustawa Affordable Care Act wprowadziła nowy rynek ubezpieczeń – giełdy państwowe i federalne, w których ludzie mogą wykupić ubezpieczenie zdrowotne dla siebie lub swoich rodzin. Mimo że wdrożenie giełd było katastrofalne, całodobowe działania naprawiły wiele największych problemów technicznych, a prawie 7 milionów osób zakupiło ubezpieczenia na nowym rynku. Druga runda rejestracji ujawniła kilka nowych problemów z witrynami wymiany – na przykład strona internetowa Kolorado miała trudności z ustaleniem, czy ludzie kwalifikują się do ulg podatkowych – ale problemy te bledną w porównaniu z tymi, które wystąpiły podczas pierwszej wymiany. Krótko mówiąc, mamy w dużym stopniu wolny od zakłóceń system wymiany ubezpieczeń zdrowotnych, które przedstawiają miliony ludzi dzięki solidnemu zestawowi ubezpieczeń zdrowotnych. Oznacza to, że wkrótce nadszedł czas na podjęcie trudniejszej pracy nad projektowaniem stron wymiany w sposób, który zmaksymalizuje szanse, że konsumenci wybierze plany najlepiej dostosowane do ich potrzeb i preferencji. Jeśli pierwsza runda otwartej rekrutacji polegała głównie na unikaniu katastrofy, a druga runda polegała na usunięciu zmarszczek z kodu bazowego, to wersja 3.0 powinna, naszym zdaniem, skupić się na przeprojektowaniu sposobu, w jaki giełdy przedstawiają swoje wybory ubezpieczeniowe, aby uniknąć funkcji wiadomo, że stronią od decyzji ludzi.
Weźmy na przykład decyzję, by pogrupować plany zdrowotne na kategorie o nazwach takich jak brąz (za niskie składki miesięczne i wysokie koszty z kieszeni) oraz złoto (w przypadku wyższych składek miesięcznych i niższych kosztów z kieszeni). Etykiety te mogą mieć niezamierzony wpływ na nastawienie ludzi do najlepszych planów. W końcu złoto, srebro i brąz przekazują najlepsze, drugie najlepsze i trzecie najlepsze dzięki powiązaniu z wydarzeniami sportowymi, ale najlepszy plan dla jednego uczestnika będzie inny niż najlepszy plan dla drugiego.
Rysunek 1. Rysunek 1. Dwie różne wersje informacji podane w badaniu wpływu etykiet na postrzeganie planów ubezpieczeń. Aby sprawdzić, czy takie powiązania mogą wpłynąć na postrzeganie przez ludzi planów ubezpieczeniowych, dwóch z nas zatrudniło dobraną próbę uczestników z publicznych autobusów w Durham w Północnej Karolinie i zapytało ich, na jaką kategorię planów będą wyglądać w pierwszej kolejności, jeśli robią zakupy na ubezpieczenie zdrowotne. . Dla połowy osób opisaliśmy plany w złocie jako wyższe składki miesięczne i niższe koszty out-of-pocket – język używany przez wiele giełd. W drugiej połowie zmieniliśmy plany na złoto i brązy, opisując złote plany jako niższe składki miesięczne i wyższe koszty z własnej kieszeni (zob. Wykres 1).
Nie powinno mieć znaczenia, czy plany są nazywane brązem czy złotem. Zamiast tego, atrybuty planów – wysokie lub niskie składki miesięczne oraz wysokie lub niskie koszty z kieszeni – powinny determinować wybory dokonywane przez ludzi. Etykiety są arbitralne. Niemniej jednak, wśród uczestników, którzy byli poniżej mediany zdolności matematycznych, większość stwierdziła, że wolą złote plany od brązowych planów, niezależnie od tego, który plan został oznaczony jako złoto. (Zdolność matematyczna, którą mierzyliśmy po tym, jak ludzie dokonali hipotetycznych wyborów ubezpieczeniowych, wykazała, że ludzie są podatni na szeroki zakres uprzedzeń decyzyjnych, nawet jeśli decyzje nie obejmują skomplikowanej matematyki.1)
Rysunek 2
[hasła pokrewne: wojewodzki osrodek medycyny pracy, koszt badań lekarskich do pracy, poradnia medycyny nuklearnej ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: koszt badań lekarskich do pracy poradnia medycyny nuklearnej wojewodzki osrodek medycyny pracy